one step closer

publicerat: 2011-11-28 » 14:29:37
Provet gick förhoppningsvis jättebra! Jag har iallafall gjort det och känner mig nöjd. Nu är jag jättespänd efter att få mitt betyg.

Kom precis hem och nu ska jag till att plugga lite. Inte så mycket roligt som händer idag precis.. Men man kan ju inte ha roligt hela tiden trots att det bästa vore om man kunde det. Fast jag tror det är tråkigare för er som läser än vad det är för mig. Jag gillar ju att det går framåt och att ju mer jag pluggar desto närmare kommer jag att bli klar. It is what it is liksom. Vad ska ni själv göra idag?

Förresten, är det någon som har några roliga idéer på fiffiga julklappar till sina föräldrar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0