quickly slam

publicerat: 2011-11-21 » 13:12:44
Ligger bara och chillar just nu. Väntar i stort sätt bara på att tiden ska gå så att jag kommer iväg och kan göra det jag ska.. Det vill säga prov. Asså shiiiiit, jag är så sjukt nervös!! Vill att det ska vara över nu! Är det någon utav er som pluggat/pluggar på distans och vet vad det är jag snackar om? Hur känns det att bli utfrågad? Är det höga krav? Åh jag kan inte fatta att jag är såhär nervös. Som tur är så är det ju snart över oavsett hur det går. Och så har jag fått i mig en god salladslunch från Törners och jag har mitt snus att lugna ner mig med, lite chillmode liksom.. Så vad fasiken. Det kommer att gå bra! Eller det får så lov att gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0