the weirdest dream

publicerat: 2011-11-25 » 14:02:52
Man slutar aldig att överraskas.. Kan inte rå för det men jag mår lite illa.. Om ni vill veta vad jag pratar om kan ni gå in här och se efter själva.

Jag klev upp tidigt idag mest för att jag hade världens oro i kroppen och vaknade av mig själv. Jag spillde nämligen ut mitt vattenglas över hela golvet (där jag hade min dator och massa andra sladdar inkopplade till förlängningssladden) inatt och fick panik. Men jag var ju så himla trött, hämtade en handduk och torkade lite fort men visste ju inte helt säkert ifall jag hade missat någonting. Där av sov jag dåligt när jag somnade om..
Det var dessutom inte helt random jag råkade göra det utan det var min dröms fel, helt klart. Nu kommer jag inte längre ihåg så mycket av den men så fort att jag vaknade fattade jag och bah "neeeeeeeeeeej" för jag menar, det har ju aldrig hänt förut? Jag har alltid mitt vattenglas där. Jag drömde att jag körde en high five med någon och vips så hade jag väl viftat med armen rakt på glaset (som om det vore handen jag skulle high five'a) hahaaa! Typiskt!

Har iallafall gått på stan sedan 10 och shoppat sånt som jag behöver (bara svintråkiga grejer som typ strumpor). Nu ska jag plugga lite fram tills middagen hade jag tänkt och sen får vi se vad som händer. Tror jag ska hem till Ida ikväll och kolla på Idol, en stund iallafall.. Eftersom jag ska upp kvart i 6 imorgon (åker till Umeå halv 7-7) så måste jag lägga mig och sova i tid :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den bruden har fått för mycket luft!

2011-11-25 @ 14:40:38
URL: http://sahaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0