beautiful disaster

publicerat: 2011-11-22 » 01:38:25
Jag trodde att jag skulle vara trött ikväll och somna tidigt eftersom jag inte somnade förrän halv 5 imorse och klev upp innan 10 men icke. Jag är helt klarvaken och vet inte hur jag möjligtvis skulle kunna bli trött. Känns som om jag skulle ha druckit typ 15 koppar kaffe (eller vad vet jag om det egentligen, jag dricker ju inte ens kaffe). Skulle behövt åka en sväng i en bil.. Fattar inte hur det kan vara så mycket lättare att somna i en bil, på ett flygplan eller i en buss? Trots att det är i sängen som man slipper vakna upp och ha nackspärr för att man sovit konstigt. Jag blir galen, verkligen galen. Har kollat på alla Beck-filmer om och om igen känns det som. Ni vet ju.. Har terrat dom filmerna om och om igen i över en månad och börjar faktiskt bli lite less! Och ändå är det dom enda filmerna jag vill se. Det är ingenting bra på tv:n nu heller. Haha, shit vad jag klagar.. Hoppas ni har överseende!


Bild från bilresan ner till Stockholm i början av sommaren. Nyvaken tjej!

Plugga skulle jag ju i och för sig kunna göra men.. Jag ska ju göra det hela dagen imorgon. Finns det verkligen ingenting annat jag skulle kunna göra? Åh! Sånna här gånger önskar man ju att man hade sina bästa vänner till grannar och bara kunde springa över för SATC-maraton eller varför inte spöa skiten ur varandra på tv-spel? Ska verkligen bli skönt att åka iväg till Umeå på lördag och träffa Rebecka. Jag ser verkligen fram emot det. Plus att jag aldrig har varit i Umeå förutom några gånger i deras sporthall och kollat på Innebandy, men det gills inte. Jag har aldrig riktigt fått se hur det ser ut där. Och det är trots allt en utav mina passioner här i livet! Att få uppleva nya saker, se nya ställen, att resa!! Men det jag längtar mest till är tills på torsdag (om ni bara visste hur mycket) för då ska jag till frissan. Känns som om det inte var så speciellt länge sedan sist jag var där (det var i september) men jag tänkte unna mig det efter all tid jag har offrat och lagt ner på skolan. Jag tycker att jag har förtjänat det. Man måste ju få unna sig själv ibland, eller hur? :) Är dock lika nervös som alltid på hur resultatet kommer att bli. Det skulle ju kunna bli en katastrof liksom. Det är bland det läskigaste jag vet, att låta folk klippa mig eller göra olika saker med mitt hår. Jag avundas verkligen mina vänner som byter frisyrer hela tiden och bara kör. Skulle oxå vilja våga det! Prova på någonting nytt liksom, istället för att bara köra det gamla vanliga. Vilken fegis jag är egentligen.. Haha. Men jag tycker redan att jag är tillräckligt vågad som ska gå till en frisör jag aldrig tidigare gått till, det borde jag faktiskt få pluspoäng för?! Fast jag har ju min favoritsalong redan, dock i Stockholm. Det var lite lättare att åka dit när jag bodde där, men jag provar denna nu och ser efter. Dom kanske är lika duktiga på det här stället? Om inte annat, jävligt mycket billigare, haha!

Kommentarer
Postat av: emelie

vart är det du ska klippa dig nudå? :)

2011-11-22 @ 11:40:46
URL: http://theycallmeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0