when i wake up early in the morning

publicerat: 2011-11-09 » 10:14:00
Pappa ringde och väckte mig för en stund sedan då jag hade bett honom det igår. Känner att jag måste vända tillbaka dygnet så att jag blir lite morgonmänniska igen! Men om sanningen ska fram så håller jag på och somnar. Måste nog kliva upp och ta mig nått att äta och dricka innan jag gör någonting annat över huvud taget.

Har ingen aning om vad som händer idag alls?! Kanske att jag tar en sväng på stan och en promenad lite senare, det hade varit skönt. Vad ska ni göra idag? Lust att ses? Ring i så fall

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag vill ses! Du kommer hit :) puss!

2011-11-09 @ 19:11:25
URL: http://kajsahagle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0