when it all goes bad

publicerat: 2011-11-17 » 21:51:24
Godkväll alla ni fina! Hjälp vad den här veckan har runnit iväg helt utan att jag hunnit med ett skit. Idag kom kusinen och hennes fina barn hit på middag och jag har äntligen fått ut alla tovor ur mitt hår! Jag kanske glömde att nämna den lilla incidenten som hände igår? Jo.. Jag stod och duschade, försökte trycka in fingrarna mellan alla hårtovor (hade sovit i uppsatt hår) och helt plötsligt när jag har balsam i håret (fortfarande svintovigt) så slutar varmvattnet att fungera. What the fuck? Jag fick helt enkelt kliva ur duschen och ge upp! Valde att sova med balsamet i håret istället för att duscha kallt i hopp om att håret skulle vara lättare att kamma ut idag, och idag (äntligen) var varmvattnet tillbaka och jag kunde borsta igenom det. Inte utan världens kamp dock. För så lätt får det inte gå till? Tydligen inte. Har knappt något hår kvar på huvudet. Så.. Sov aldrig i uppsatt hår för det kan ju uppenbart sluta i katastrof!!

Nu har jag precis kokat te-vatten och sitter här i pyjamas. Ska bädda ner mig i soffan bredvid mamma och kolla om det går någonting bra på tv som jag kan kolla på innan jag ska sova.




"You already making me happy just by exist
I just don't know if I scales meeting you half way
So you may be able to go a little further?
Now it's your chance to show me how much you really want it"

Kommentarer
Postat av: Emie

det är ju bra för håret att duscha det kallt! :)

2011-11-18 @ 12:19:21
URL: http://eajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0