4

publicerat: 2011-10-24 » 20:48:45

En person som betyder mycket för mig
är Sössa. Hon har verkligen varit en stöttepelare, speciellt under den absolut svåraste tiden i mitt liv. Jag tackar Gud för att jag hittade denna människa som kom att bli en vän för livet!! Hon tog emot mig och välkomnade mig som om jag vore henne egen. Hon tog till sig mig och hon tog hand om mig. Jag har aldrig upplevt den trösten tidigare, inte utav någon. Hon gav mig så mycket att.. Jag vet inte hur jag ska skriva ner det med ord här. Ingen kommer någonsin, ever, att kunna förstå vad hon betyder för mig eller varför. Bara jag och hon. Hon är en utav dom allra finaste personer jag mött och hon är förmodligen så mycket finare än alla jag kommer att möta under hela mitt liv. Jag är henne evigt tacksam för allt hon gjort för mig och med mig. Utan henne hade mycket gått fel. Jag skulle önska alla en sån som hon i sitt liv! Hon är en utav få som jag verkligen bryr mig om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0