be careful with the people who stands close to you

publicerat: 2011-10-29 » 00:41:48
Jag är så otroligt nöjd över mig själv och vad jag faktiskt har offrat idag för att göra klart skolarbetet som skulle in. Idag la jag verkligen ner tid och hela min själ så jag hoppas att resultetet blev bra! Ifrån klockan 12 imorse till för en timma sedan höll jag på konstant, eller ja, jag hade en paus då jag åt middag men annars rörde jag mig inte ur fläcken. Vem blir inte förvånad? Helt sjukt. Så nu tänkte jag unna mig själv att somna till en BECK-film, medans alla andra är ute på Olles och roar sig och har en crazy halloween.. Lite avis är jag men som sagt, just nu måste jag verkligen prioritera rätt. Jag är så glad att jag har sånt stöd i det här ifrån alla, hur hade jag klarat det utan er? Jag älskar att kunna göra en stolta, det får mig att känna mig stolt. Och jag har ju inte varit helt ensam ikväll heller.. Min fina vän Isabel har hållt mig gott sällskap genom det här i telefonen och via dator. Jag saknar henne!

..och just det. Ni glömmer väl inte att BECK går på tv på söndag? Det går ju inte att missa. Man kan se dom filmerna 1000 gånger om dagen om det är så. Jag har iallafall lyckats se nästan 3 om dagen några veckor nu, haha. Samma filmer om och om igen and I love it. Jag är typ sjuk i huvudet eller nått, hehe
Aja, godnatt mina fina vänner. Hoppas ni haft en underbart bra start på en förhoppningsvis bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0