crazy fun

publicerat: 2011-10-04 » 20:23:56
Jag har haft sån himla huvudvärk hela kvällen att jag tror det är dags för mig att krypa ner i sängen och försöka sova bort den.. Skulle egentligen ut och äta middag med Victoria idag men var tvungen att skjuta upp det tills vidare, hatar detta. Har inte träffat henne på fleeeeera månader och hade sett fram emot att äntligen få göra det. Alltid lika roligt att uppdatera varandra och fnissa ihop på nytt!! Men det kommer ju fler gånger :)


När jag körde bil idag, haaha, så sjukt fult. Läraren sa till mig "Nu kommer vi till en korsning där högerregeln gäller så nu måste du se dig för och sakta ner farten... Nu kan du gasa" och jag svänger till höger. Tyckte det gick skitbra tills han sa "Jaha.. Haha, du skulle fortsätta rakt fram egentligen"

Fan vad pinsamt.. Han sa ju inte "Sväng höger" utan bara förklarade för mig att det var högerregeln som gällde x) Men det bjuder jag på och det gjorde ju bara att jag fick prova på att gasa lite i en rondell ;) Snart körkort eller? Nja.. Måste nog öva ett tag till, hahahaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0