evenings at home with my girls just like old times

publicerat: 2011-10-16 » 15:08:50
Inatt sov Ida över hos mig för vi hade ett såkallat pyjamasparty! Maria kom förbi oxå och kollade på Sex and the city 2 och klockan var väl runt halv 1 när hon åkte hem. Jag och Ida kollade filmer enda tills att vi däckade vid 4 imorse vilket resulterade i att vi sov till över klockan 1 idag. Men det var det värt. Vi lagade god middag ihop oxå.. Den godaste jag ätit på länge, kände att det kunde vara lite roligare än att bara äta ute

Så som ni förstår så var min kväll toppen igår. Uppskattar att jag har så fina vänner och uppskattar verkligen ännu mer att Maria kom. Det var så längesen sist vi umgicks att kvällen verkligen fick med sig det där lilla extra!


Maria och jag hösten 2005


Maria och jag våren 2006

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag vet iallafall att jag måste städa mitt rum för det går inte att hitta ett större kaos.. Jag går vilse i mitt eget rum bland alla högar av kläder och alla hårtänger. Men om ni har lust att ta en prommis senare så kan ni väl hojta till? Har varit föööör lat för att anstränga mig mer än nödvändigt den här veckan då jag har varit barnvakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0