family guy

publicerat: 2011-10-03 » 20:43:34
Jag var så rastlös att jag var tvungen att ta en promenad bort till torvalla och hälsa på hos Martin. Fick god middag där och efter det åkte jag och mamma bort till min kusin på frösön och har spenderat hela kvällen där tillsammans med kusiner, moster och kusinbarn. Vi åt god äppelpaj och lekte en massa. Var längesen jag skrattade så mycket! Filippa är ju för rolig, haha! Vi tog en massa fula bilder med Lindas kamera, men vad gör man inte för gott skratt? :)

Angående min promenad till torvalla, hm.. Jag fattar inte att jag aldrig lär mig vägen hem till Martin?! Jag gick vilse den här gången oxå. Virrade runt i något villaområde i 20 minuter innan jag hittade tillbaka till där jag kom ifrån och kunde börja om. Fick ta en helt annan väg nämligen bussvägen, den kan jag ju iallafall. Gick lite vilse efter den oxå men hittade snabbt tillbaka vägen. Men jag vägrar att ge mig. Jag ska lära mig den vägen om det så är det sista jag gör! Jag tänker ta en prommis dit minst 1 gång till innnan veckans slut
Nu ska jag fortsätta att kolla på Pengarna på bordet, spännande.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0