for those who intressted

publicerat: 2011-10-30 » 17:31:30
Snabbfakta om mig
Namn:
Emma Therese Swärd Wall
Smeknamn: Emmis, Emmsan, Memmet, Emmashine, Emme och Lillen
Född: 1991-08-31
Födesleort: Ö-vik
Familj: Mamma, Pappa och min lillasyster
Yrke: Studerar
Utbildning: Gymnasiet
Gymnasielinje: Barn -och fritidsprogrammet
Boende: Hemma hos pappa

Mer ingående fakta
Din längd?
161 cm
Din önskelängd? 170 cm
Varför vill du vara den längden? Jag tycker det är fint med långa ben!
Om du inte hade hetat dit namn, vad hade du velat heta då? Jag kan inte tänka mig att jag passar i någonting annat än Emma..
Vilka språk kan du? Engelska och självklart svenska
Är du religiös? Nej
Har du något favoritband just nu? Nope
Varför är dem/hon/han så bra? - - - - - -
Har du någon förebild? Jag har många!
Beskriv dig med tre ord. Glad, positiv och impulsiv
Varför startade du bloggen? Jag pratar ju jämt i vanliga fall.. Så varför inte babbla i en blogg?
Vilken är din favoritfärg på klädesplagg? Svart, svart och svart! Svart äger!
Nämn tre saker som är i fokus i ditt liv. Familjen, mina vänner och min framtid!!
Har du några djur? Nej
Civilstatus? Singel och friiii
En låt du aldrig tröttnar på. Celine Dion - When you want it the most
Vad innehåller alltid din väska? Plånbok, nycklar, smink, läppsyl, min kalender en penna
Favoritplagg? Jeans!!!
Favoritårstid? Sommaren, helt klart. Men julafton är en bra dag oxå...
Vad gör dig riktigt förbannad? Oj.. Jag blir aldrig riktigt förbannad men.. Folk som vill förstöra för andra
Vad gör dig riktigt glad? Att asgarva tillsammans med folk jag tycker om och att få sjunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0