here i became who i am, here i remain

publicerat: 2011-10-26 » 13:02:44
"Du kan inte alltid stanna i ditt eget hörn av skogen och vänta på att andra ska komma till dig. Du måste gå till dom ibland."

"Allt som jag förr ville ha för mig själv, det vill jag ge till dig. Allt som jag förr skulle passa mig för, det kan få ske med dig."

Det finns ingen anledning att ifrågasätta något, inte ens det jag inte förstår!

"We can do it real big, bigger than I ever done it.
You be up on everything, other hoes ain't never on it."

"When a women smiles, her dress should smile with her."

"Vi skulle nog ha hamnat här ändå, för lusten är svår att ändra på och jag väntar ut dig i tystnad.. För det är lättast så."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0