i wish i was a punkrocker

publicerat: 2011-10-23 » 19:31:33
Sitter just nu och lyssnar på min favoritlåt samtidigt som jag pluggar och försöker få in allt det viktiga till provet imorgon. Håll tummarna för mig och att det går bra imorgon!

Jag har gått och blivit lite av en enstöring den sista tiden och håller mig ganska (ovanligt) mycket hemma. Jag pluggar och vill göra så bra jag bara kan ifrån mig vad det gäller mina studier nu så jag har fått göra en hel del uppoffringar vad det gäller min fritid och all lek. Så det händer inte så mycket mer än så för mig i min vardag just nu, vilket ni förmodligen oxå har märkt?! Jag äter och pluggar, hela dagarna, haha! Det är det enda jag gör (nästan). Det går så mycket lättare att koncentrera sig med lite choklad i munnen. Varför är det så? Det är onyttigt att vara duktig hehe. Närå men jag lovar er att så fort jag är klar med det här så ska jag låta mitt liv gå tillbaka till min normala vardag igen ;) Saknar den lite faktiskt..

Igår efter att jag och min syster varit och firat mamma valde vi att köra på ett BECK-maraton hela kvällen fram till sent på natten. Jag tror klockan var 3 eller nästan halv 4 när vi somnade. Så idag har varit en seg dag och jag har inte orkat öppna böckerna förrän nu. Hoppas ni har haft en fantastisk helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0