i'm all set

publicerat: 2011-10-14 » 19:23:39
Jag älskar att jag är klar men veckans skolarbete :) Känns så himla skönt nu när det är gjort! Jag vet inte ännu hur bra jag ligger till men asdåligt finns inte. Känner att jag gjort ett riktigt bra jobb ifrån mig så nu kan jag verkligen ta det lugnt i helgen utan att känna minsta lilla dåliga samvete! Yeah!

Vad ska ni göra ikväll? Själv ska jag bara ta det lugnt här hemma tillsammans med pappa. Är helt slut efter att ha pluggat hela dagen. Egentligen borde jag ha unnat mig en kväll ute på dansgolvet tillsammans med fina vänner men det lockar så mycket mer att bara vara hemma och vila. Jag måste verkligen vila upp mig! Men det är väl Idol senare ikväll om jag inte är helt efter? Och i så fall blir ju min kväll cp-bra ändå, för vet ni? Jag har chirre hemma, mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0