like a little girl longing for christmas

publicerat: 2011-10-31 » 23:02:07
Okej det gick fort, haha! Nu har jag redan hört av mig till tjejerna och bjudit hem dom till mig för en sleep-over på lördag och som jag längtar!! Det är precis var jag tror att vi alla behöver! Sen är ju jag, som alltid, full av hemligheter och har inte delat med mig av all info till tjejerna. Hehe. Men det är ju enbart för att dom inte ska ha för höga förväntningar, det är livsfarligt att ha det. Så nu kommer dom istället komma till mig med endast ett öppet sinne och ett glatt humör! Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

De som inte läser din blogg då ;) Åh, jag bliiiir faktiskt ledsen att jag inte kan. :(

2011-11-01 @ 19:34:39
URL: http://sahaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0