my two little babys

publicerat: 2011-10-10 » 22:16:05
Flera bollar i luften samtidigt är not my type of thing men nu är kvällen lugn iallafall. Barnen sover, jag ska tvätta bort sminket och snart gå och lägga mig ner i sängen. Lär förhoppningsvis somna som en stock. Morgondagen får bli en pluggdag eftersom jag inte fick tid för det idag. Men det känns som om det kommer lösa sig hyffsat ändå, i och med att jag fick tag i böckerna. Dock inte alla men 2 av 3 är bra! Gud vad jag babblar om det där men ni fattar nog inte hur mycket ni än tror att ni gör det, jag har verkligen varit så stressad man kan vara. Jag ville bara lägga mig ner och dö! Ordagrant... Haha

Jag måste lägga mig så jag orkar ta mig upp imorgon när barnen vaknar. Morgonen blir förmodligen tidig. Senast halv 8 skulle jag tro så.. Time to sleep. Puss och du e hot, sov gott


"Always forgive but never forget
Learn from your mistakes but never regret"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0