next time i eat by myself, please intive me out to dinner instead

publicerat: 2011-10-01 » 21:12:36
Jag har ju rätt dålig fantasi vad det gäller matlagning, orkar inte vara så kreativ som jag kanske skulle kunna vara. Det fick bli kokkorv och sallad, haha! Bra kombination? Sådär, det gick att äta var för sig, haha. Tänkte först att jag skulle äta korv med bröd men så såg jag salladen som pappa hade gjort, den bara stod där i en skål i kylskåpet så.. Var bara tvungen


Det funkade mer än väl.. Men jag är inte heller så kräsen, haha

Ikväll är jag bara hemma och kollar på Fångarna på fortet. Har ingen ork i kroppen alls att göra någonting, men det är så uppskattat! I och med att alla är borta och jag är helt själv. Lugn och ro var ett tag sen! Egen tid liksom. Vad gör ni ikväll?
Ska ångbada mitt ansikte innan jag somnar oxå, fräsch lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0