on a ship we were playing that we were

publicerat: 2011-10-11 » 11:51:23
Här är det fullt ös med en massa lek! Jag och Malte har varit ute sedan 10 och lekt i klätterställningen, så nu är vi lagomt frusna och sugen på lunch :) Jag ska försöka få med mig Malte efter lunchen, måste gå på ICA och köpa snus. Hade ingen igårkväll och en dag utan snus är ju inte direkt någon bra.. Hehe

Jag ska försöka plugga lite snart för jag ska iväg på teorilektion klockan 16:30 och då är det bara körkortet som gäller. Men innan det ska jag leka klart och gosa med barnen! Bra förmiddag!

Kommentarer
Postat av: emelie

hahah! trodde det var marielle torgessons blogg jag läste först, och tänkte att vadå körkortsteori? hon har ju redan tagit körkort? haha

2011-10-11 @ 16:02:45
URL: http://eajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0