real eyes realize real lies

publicerat: 2011-10-06 » 17:54:21
Idag är en bra dag och fan vad jag är glad! Det gick så himla bra när jag övningskörde (om man bortser ifrån då jag höll på att köra rakt ut i en korsning, fick panik och bara slappte ratten) och sen har skolböckerna kommit, äntligen.. Så nu är paniken över det borta. Världens lättnad. Sen ska jag få åka bort till Sofie i helgen och bara mysa ute på landet, kan det bli bättre när man levt i stress under en period? Jag åker imorgon runt 1 men innan det ska jag hämta ut foton som jag har framkallat. Jag gillar föllinge! Kanske för att Sofie bor där? Kanske för att Elin är därifrån? Men det stället är helt okej mysigt bara man inte stannar allt för länge! Haha neggo jag ärrrrr

Känns ju asbra att man kan vara så glad trots att vädret har motarbetat en gånger tusen hela dagen!! Det har varit regn och värsta blåsten heeeeela dan. Blev helt överraskad av mig själv när jag kom på mig med att faktiskt upp till trafikskolan istället för att ta bussen. Jag brurkar ju alltid ta bussen?! Även om det är soligt ute liksom.. Och nu gick jag i värsta tempot, helt utan att jag egentligen visste om det själv? Helt sjukt.. Dock kan jag ju ägna resten av dagen och hela kvällen framför tvn utan att känna minsta lilla dåligt samvete ;)

Just det.. Jag har fuskat med en sak oxå.. Eller fuskat och fuskat.. Jag vet ju att det bara är oktober än men ändå. Jag kunde inte låta bli att nynna på jullåtar igår och längta efter vintern. Det är så himla olikt mig att ens tänka på snö men igår insåg jag att jag inte har någonting annat riktigt mysigt att se fram emot förrän julafton! Jag kanske får ta och skjuta undan tankarna om julafton åt sidan ett tag till för om bara en månad är snön garanterat här och då kommer jag ångra mig. Jag kommer ångra allt jag längtade efter igår

..såg filmen Jag saknar dig igår och den var så himla bra! Inte speciellt bra gjord eller så men den var riktigt gripande sorglig och alla filmer som kan få en att känna sorg med skådespelarna är väl bra? Jag grät och det kommer ni oxå att göra. Den är sevärd för er som gillar barn/ungdomsfilmer. Bara ett filmtips...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0