bad boys

publicerat: 2011-10-17 » 17:54:10
Hey there homies! Hur är läget? Med mig rullar allting på som vanligt. Jag skulle vilja säga att jag varken mår asbra eller asdåligt. Jag mår typ ingenting, men jag trivs rätt bra med att må så oxå faktiskt! Vad har ni gjort idag? Jobbat? Haft en shoppingdag på stan tillsammans med din bästa vän? Gått i skolan? Fikat ute med en ny date? What's new? Själv har jag bara varit hemma och förstökt, med alla metoder i hela världen, att plugga men motivationen ringde och förklarade att den är på semester på andra sidan jorden.... Typ så!?!! Fattar ni hur illa det här är. Jag har bara skrivit upp vad det är jag måste kunna innan onsdag (vilket är 4 A4-sidor) men jag har inte börjat eftersom jag inte veta vart jag ska börja. Tänkte ge mig på ett försök att faktiskt öppna böckerna och börja läsa men man blir så lätt otaggad när det är alldeles för många sidor. Bara i den ena boken (av 3) ska jag läsa ifrån sidan 33 till sidan 80 så ni hör ju.. Klart man blir lite otaggad?

..om jag kunde vara helt fri idag och göra exakt vad jag ville. Om jag fick bestämma och sätta ihop en amazing måndagskväll så skulle jag just nu vara hemma hos min mamma. Sitta runt köksbordet med vänner som Jimmie, Jonathan, Stefan och Robin och spela kort eller spela twiister med dessa härliga vänner på golvet i vardagsrummet! Det hade varit den ultimata måndagskvällen!!


Jag och Jimmie november 2007


Jag och Jonathan sommaren 2009


Stefan och jag våren 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0