i'm just that kind of girl

publicerat: 2011-10-30 » 17:03:26
Idag har det varit en riktigt bra dag! En svinbra sista dag av helgen! Jag vaknade en bra tid och kunde duscha så länge att jag såg ut som ett russin när jag klev ut, det var nog nästan det allra bästa med hela dagen hehe. Jag och pappa gick på stan och körde lite bil tillsammans resten utav dagen, det säger väl allt egentligen? Egentid med sin pappa är värdefullt och någonting iallafall jag vill ta väl vara på. Vi svängde förbi Willys innan vi åkte hem och jag köpte med mig en Bingolott hem. Yes! Ikväll ska det spelas, Emie kommer hit lagomt till dess. Ska bli skönt att få flumma och bara spela Bingo tillsammans med henne. Jag har ju inte umgåtts med henne sedan hennes födelsedag. Har ni haft en bra helg och vad ska ni göra ikväll? :)

Och eftersom det var så himla längesen jag la upp en nytagen bild (vill ju visa att jag lever) så bjuder jag på en bild ifrån hur jag sett ut idag!

Ps. Ni får ha överseende med minen jag gör, haha. För helt allvarligt.. Jag fattar inte hur alla andra gör! Hur dom får till en massa bra bilder på sig själva. Antar att jag är mindre fotogenisk?!?? För utav tusen bilder så blev den här bäst. Fattar ni? Helt sjukt. Jag blir så sjukt avundsjuk på alla er andra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0