when wednesday is your best friend

publicerat: 2011-10-19 » 17:19:41
Idag har det varit en hektisk dag, men samtidigt även så himla lärorik och spännande! Jag klev upp klockan 7 för att jag skulle till körskolan och köra klockan kvart över 9. Klockan 20 över 8 ringer dom mig och vill att jag ska hoppa in som vikare, jippi! Så det var bara att ringa till körskolan och skippa lektionen, sätta sig på bussen påväg mot jobb och härliga barn istället. Men jag ångrar mig inte en sekund!! Dagen har varit helt perfekt. Men jag kom på mig själv.. När jag satt på bussen. Att det var inlämning idag i mitt skolarbete + prov och jag har pluggat dåligt den här veckan. Fick ju helt enkelt skylla mig själv nu när jag kom hem. Tvingade mig själv att öppna provet helt utan att tänka, för att få det överstökat och vet ni? Nästan full pott! Det gick så himla mycket bättre än det i fredags, awesome. Kanske jag har chans på ett bättre betyg ändå ;)
Men i och med att jag fortfarande har inlämningen kvar är det ju inte färdigpluggat, men jag kan dock andas ut lite bättre. Prov är ju alltid värre än vanliga inlämningar! Dock är jag stolt och asglaaaaad över det braiga resultatet jag fick och över att jag ska jobba även imorgon!


Såhär glad är jag nu!!!! (Bilden är ifrån min 20-års dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0