while you're in spain i will take the opportunity to jump in your bed

publicerat: 2011-10-29 » 17:43:04
Nu sitter min lillasyster på tåget på väg ner mot först Stockholm (min favoritplats) och sen på tisdag åker hon och några tjejkompisar till Spanien... Varför skulle jag vara det minsta avundsjuk? Hallå Spanien? Jag vill oxå!! Driver någon med mig eller?? Medans hon och hennes vänner kommer att ha en helt sjuk vecka med härligt väder och galna äventyr kommer jag att dö av tristess här hemma. Det roligaste som kommer hända mig under tiden hon är borta är att jag ska få köpa en ny vinterjacka haha! Men det ska bli skönt att få lite lugn och ro dock ;)

Ikväll är jag ensam här hemma i och med att pappa oxå ska bort, vad roligt? Funderar på om jag ska ringa över en väninna för tv-spels kväll, hade varit stört skönt att få ta ut min avundsjuka i att klå någon i supermario! Jag har ju trots allt massor av godis och popcorn här hemma som jag kommer behöva hjälp med att äta upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0