why is monday so far from friday and friday so near to monday

publicerat: 2011-10-03 » 13:07:38
Här ligger jag och latar mig framför tvn, ovanligt va? Närå! Jag var faktiskt uppe med tuppen klockan 8 imorse :) Klockan 10 var jag i skolan och eftersom det bara var introduktionsdag så var dagen kort. Jag tror jag var där i mindre än 1 timma och eftersom jag kommer att plugga på distans (pluggar hemifrån) kommer jag alltså inte behöva kliva upp denna tid varje morgon i fortsättningen heller, it was just for today

Det här med att bara gå runt hemma, dag ut och dag in.. I väntan på att få börja plugga.. Har gjort att jag har vänt på dygnet lite och har det jättesvårt att ta mig upp tidigt på morgonen. Dock ska jag försöka göra det bästa på veckodagarna hädanefter iallafall! Jag får ställa klockan på ca. 8 ändå.
Lika bra att plugga då alla andra jobbar och går i skolan själva istället för att vänta med det tills sent på dagen då alla andra slutar, för då kommer jag inte kunna umgås med dom i vilket fall som helst. Känns som att jag har en plan bra att hålla sig till


Världens godaste frukost skulle jag tro.. En bra start på dagen iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0