your smile is better than candy

publicerat: 2011-10-11 » 19:58:20
Nöjdare barnvakt eller? Mickilina har gått massor med steg idag, nästan så att jag börjar hoppas att hon kanske går helt själv och hela tiden när mamma och pappa kommer hem på torsdag! Hade ju varit ascoolt!

Sitter just nu och chattar med min nyförlovade vän Ida :) Tusen grattis till henne och Alex!! Verkligen! Hon sitter och hjälper mig hur jag ska plugga. Eftersom hon själv pluggade samma sak i våras kan hon ju detta lite bättre än mig och förstår sig på programmet mycket bättre än vad jag gör. Hoppas att hon har en massa bra tips på hur jag ska lägga upp allt för att klara slutprovet så bra som möjligt

Nu ska vi ha tisdagsmys med vindruvor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0