anyone who managed to get the most number wins

publicerat: 2011-09-18 » 22:14:39


Ida har varit här ikväll. Vi har kollat Idol och bara pratat, skrattade åt gårkvällen gjorde vi oxå. Det finns alltid en eller annan rolig kommentar att skratta åt dagen efter en utekväll! Jag har precis bytt om till en stor och skön t-shirt att sova i och ska börja kolla på en film. Vi får se om jag orkar se klart hela, jag somnade ju trots allt när jag såg Casper möter Wendy tidigare idag.. Dock var inte det så konstigt att filmen vart så ointressant, språket ändrades ifrån engelska till typ grekiska eller nått i mitten utav filmen. Och eftersom den var bränd gick det inte att gå in på några inställningar. Då kändes det som att det istället var en självklarhet att sova en stund, hehe

Godnatt till er alla och sov så gott! Hoppas ni har haft en supermysig söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0