beauty tips from a seven years old girl

publicerat: 2011-09-11 » 18:34:27
Huset är fullt igen! Pappas flickvän med barn är här, även Ida är här samt Elin och hennes kompis. Jag har precis målat klart naglarna på Tova som dog när hon såg min samling av nagellack! Hon skulle ha 10 olika färger, alltså en färg på varje nagel. Snyggast så ju eller? Iallafall om man är 7 år gammal, höhööö

Jag sitter och bara längtar efter att få duscha just nu.. Det gjorde jag redan innan jag och Ida var ute och sprang. Men eftersom jag ska iväg och sola nu så var det ju absolut onödigt att duscha både innan och efter. Och vi är tvungen att få i oss middag där emellan! Hoppas maten pappa lagade finns kvar, att det blev lite över till mig och Ida för att äta smörgåstårta för tredje gången idag.. Helst inte

Men nu måste jag rusa, måste skynda mig att äta så att jag kan sola (behålla färgen) och sedan få duscha!!


Att det blev lite utkladdat får man ju ha överseende med!
Middagen var ju serverad precis efter vi målat klart liksom, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0