because you're worth it

publicerat: 2011-09-09 » 22:27:36
Först nu är jag klar med smörgåstårtan och helt utan hjälp har jag gjort den, yeeeeah! Stoooooolt!! Det tog ju verkligen hela kvällen och jag som vägrade tro mamma när hon sa att det skulle ta flera timmar, haha. Men nu är det iallafall bara dekorationen kvar att göra imorgon innan jag går upp till mamma runt 3, vilket känns asskönt. Hoppas den smakar lika bra som den brukar göra när alla andra i släkten gör den bara, så att jag inte har slitit helt i onödan. Det vore ju en tragedi?! Nu har jag städat och diskat undan allting oxå och unnar därför mig själv en Cola framför tv:n med en massa tända ljus i hela rummet :)
Måste lägga mig i rätt okej tid ikväll så att jag inte vaknar klockan 12 eller senare liksom. Dock hade det varit skönt med en kvällspromenad och lite frisk luft tillsammans med nära vänner innan jag lägger mig men kanske en annan dag. Hoppas eran dag har varit strålande bra och kul! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0