believe in yourself

publicerat: 2011-09-27 » 12:29:05
Imorse fick jag kampas lite med att ta mig upp ur sängen men så fort att jag kom in i duschen gick allt som en dans! Jag var på körskolan strax innan 8:30 och lätta paniken jag fick när jag klev in.. Då möts jag av ett "Hej Emma! Du.. Gå ut och börja justera stolen och speglarna så länge.. Jag kommer strax" och jag får bilnycklarna i handen. Hur låser man ens upp en bil??!? tänkte jag, men jag gick ut till bilen och gjorde vad jag kunde.. Och jag hade gjort alla rätt. Det är ju rätt bra för att vara så himla ovan vid bilar. Sen gav han ju mig lite prestationsångest sådär på köpet, hehe. Men i övrigt gick det ju som det skulle, eller allt gick som det skulle och jag gick med världens största leende därifrån!! Det gjorde min dag att han var så himla trevlig och för att inte tala om hur rolig han var! Nästan så jag skulle velat ta med mig den stöttepelaren hem
Haha fan vad roligt det hade varit om han såg det här, det skulle ju inte alls vara speciellt pinsamt? Han kan ju liksom inte inte fatta att det är han jag pratar om, haha!

Nu ska jag iväg på några ärenden bland annat till bibblan (om jag hinner det) och leta efter böcker. Ja.. Det händer väl inte sådär jättemycket spännande idag. Bara viktiga saker för mig att få ordning på. Det roligaste den här dagen kommer att bjuda på är nog en joggingtur med Ida och typ Idol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0