cheese doodles and hot chick

publicerat: 2011-09-04 » 14:28:36
Jag kanske tar en promenad hem till mamma lite senare men just nu vill jag kolla på film och trycka i mig ostbågar gånger allt! Så himla gott det är! Jag har alltid haft en liten extra kärlek för popcorn sålänge jag kan minnas, ungefär som min kärlek till te är. Men på sista tiden har jag föredragit ostbågar framför mina kära popcorn. Jag älskar hur dom smälter i munnen när man suger på dom!!



Det blev ingen disneyfilm som jag hade planerat att se för min syster är så sur att jag inte vågar gå i närheten av henne nu och i stort sätt alla filmer är inne i hennes rum. Så det fick bli Hot Chick istället! Men den är oxå svinbra så det gör mig ingenting! Har ni sett den? Om ni inte har det så har ni missat en roligt, tjejig och bra film!

Simone och Sandra kommer hit om ett tag oxå och fikar lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0