currently

publicerat: 2011-09-08 » 21:40:22
Ni förväntar er säkert en efterbild på mitt rum efter städningen men jag kom inte så långt att jag blev helt klar. Efter ett tag blev allting annat så himla mycket roligare än just städningen! Det är lätt hänt att det blir så. Jag får ta tag i det allra sista (sortera mina kläder) imorgon på förmiddagen

Ida kom hem till mig runt 6 och då var det bara på med träningskläderna igen, med ett nöje. Dock var det lite jobbigare idag än vad det var igår. Vi båda var jättehungriga redan innan vi tog vår springrunda, så när vi väl kom hem var vi nästan helt svimfärdiga. Dock åt vi god middag tillsammans och avslutade kvällen med True talent :) Så nu mår jag otroligt bra och är skönt slut i kroppen!


Fina barndomsvän!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0