day 5

publicerat: 2011-09-04 » 12:08:33
Mina drömmar
Den här kan man tolka lite som man vill. Man kan tolka den som "vart vill jag komma i livet?" eller bara som drömmar i när du sover. Och hur ska man som 20 år veta vad man vill få ut utav sitt liv? Idéer finns men jag vet att jag kommer att ändra mig många gånger på vägen..

Mina drömmar när jag sover brukar nästan aldrig vara logiska utan snarare föööör ologiska.. Men ändå kan jag tro att flera av dom har hänt när jag vaknar. Det där med drömmar är konstigt men bra. För det blir ju lite som att du är centrum i dina egna filmer under tiden du sover. Snacka om bra tidsfördriv ändå, haha! Jag drömmar nästan aldrig mardrömmar längre, inte sedan jag fick min drömfångare förra året utav en vän. Innan det drömde jag ofta mardrömmar och vaknade rädd mitt i natten men inte nu längre vilket är så himla skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0