day 6

publicerat: 2011-09-05 » 18:05:28
Barndomsminne!
Hur länge räknas man som barn? Haha! Min absolut bästa tid i livet var när jag var 14/15 år gammal. Vi var alltid samma gäng som hängde ihop. Gjorde en del riktigt dumma grejer ihop och fick ta konsekvenserna därefter men vi hade alltid lika roligt med som åt varandra. Dock att alla var kära i alla det hörde väl till åldern?! Hehe

Jag kan tyvärr inte dela med mig utav det "starkaste" minnet, känner att det är lite för fint för att dela med sig av. Missförstå mig rätt! Jag vill inte förstöra det som jag ser tillbaka på med kärlek och glädje. Sen är det lite privat oxå! Så utav den anledningen håller jag dessa minnen för mig själv :)


Min dåvarande bästa vän Simone (fortfarande en fin vän till mig) och jag
Driv inte.. Fjortis?? Nä va! Haha! Njuuuuuuuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0