day 7

publicerat: 2011-09-06 » 22:41:43
Ett pinsamt ögonblick
Ett utav mina pinsammaste ögonblick? Oj vad svårt.. Jag är nog rätt pinsam hela tiden utan att det är någonting jag skäms över själv. Kanske att det var någonting, någon händelse nångång när jag var runt 14-15 år. Har ni någon speciell händelse ni kommer ihåg sådär extra väl? Berätta gärna om den! Men jag.. Hm.. Kanske det var när jag var på McDonald's.. Okej såhär var det

Jag var verkligen svinhungrig. Skakade som fan (som man gör när man får lågt blodsocker) och kunde inte tänka på annat än en cheeseburgare! När jag väl har varit in och handlat den och ska gå hem (åt den på hemvägen) så börjar jag öppna papperet runt om den redan innan jag ens hade kommit ut genom dörrarna. Och vad jag kan minnas så står dom där dörrarna alltid öppna men inte då.. Jag går och tittar på min cheese, är så koncentrerad att jag går rakt in i dörren och ramlar ner på golvet och slår i mitt bakhuvud. Alla skrattade, mina vänner skrattade och jag ville bara dö. Det är en sån händelse jag nog aldrig glömmer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0