day 9

publicerat: 2011-09-08 » 13:49:12
Mina förebilder har alltid varit mina föräldrar och kommer nog alltid att vara det oxå. Jag har alltid genom hela mitt liv varit så tacksam över all kärlek min mamma och pappa har visat och gett mig. Jag uppskattar än idag hur dom lärde mig att behandla andra så som jag själv vill bli behandlad utan att det går överstyr (man kan inte bara ge utan att få någonting tillbaka). Dom har lärt mig att även stå upp för mig själv, vilket jag tackar gudarna för att jag kan! Dom har aldrig svikit mig och aldrig heller övergivit mig, vilket jag oxå är så tacksam över. Jag vet att jag är lyckligt lottad och att alla inte har haft en lika bra uppväxt som jag har haft. Men som jag sagt förut så är ingen perfekt. Såklart vill jag ju bli min egen person när jag får barn. Jag vill vara en egen individ och mamma till mina barn men kommer att tänka på allt jag har uppskattat genom åren hos mina föräldrar.



Men förebild genom mode och hela den biten kan jag inte påstå att det är mamma och pappa som varit mina förebilder, haha. Men jag har aldrig haft bara en inspirationskälla heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0