dinner for four

publicerat: 2011-09-27 » 18:24:35
Jag hade nästan glömt hur ansträngande det är att gå i skolan, haha. Jag har verkligen gjort det bra som tagit mig igenom 12 år i skolan! Har precis kommit hem ifrån körskolan, jag och min lillasyster var där på en teorilektion som var ca 1 timma. Det var mycket information att ta in och nu är hjärnan överarbetad! Tror det kan bero på att jag har hållt igång hela dagen.. Älskar det!!

Oj, haha, såg att Ps. I love you kommer att gå på tv nu på tordag. Kanske är en film för mig att se? Eller? Om jag faktiskt ser den kommer jag låsa in mig så att ingen kan se mig!!
Emelie fattar grejen! Du och jag? En dejt på torsdag? ;)



Men nu ska jag unna mig en middagen tillsammans med familjen :) Ska njuta till 1000 för nu är jag hungrig

Kommentarer
Postat av: emelie

En dejt på torsdag låter hur bra som helst!

2011-09-28 @ 17:20:14
URL: http://theycallmeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0