do yourself a favour

publicerat: 2011-09-14 » 09:48:19
Nu sitter jag hemma och väntar på att Sofies operation ska bli klar. Hon var så nervös innan och jag försökte verkligen att hålla lugnet för henne. Kunde lika gärna gå hem och vänta istället för att sitta på sjukhuset i 2 timmar (bor 2 minuter därifrån) på att få komma in till henne, men så fort att hon är klar så ringer dom till mig så att jag kan gå dit. Men just nu ska jag göra mig lite te med honung i, tror att det kan vara bra för min hals..

Filmen vi såg igår (love and other drugs) var så himla bra! Dock grät jag hur mycket som helst (ovanligt?) trots att det är en komedi. Men jag tror att ni som har sett den kan förstå mig lite? Hehe! Och till er som inte har sett den.. Se den!! Rolig, romantisk och sorglig på samma gång. Den bjuder på mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0