forever young

publicerat: 2011-09-05 » 01:10:36
Utekvällar brukar aldrig vara riktigt normala men gårkvällen var nog lite mer spårad än andra kvällar! Här är min väninna Sandras ord om vårat firande av Emie (har skrattat så att tårarna rinner och förmodligen kissat ner mig tre gånger om):
"Spelar Galenpanna samt dricker öl och bål. Åker in på G3 och får en öl. Emma spiller öl på mig, jag häller öl på henne. Emma häller tillbaka på mig och när hennes öl är slut rycker hon Simmes cider och häller ut den över oss båda. Där fick Simone oxå, haha! Alla tre ser ut som att vi har haft vattenkrig. Spenderar resten av kvällen på altanen med randoms. Påväg till donken ser vi en man (40-års ålder) som rider på sin kompis rygg, Emma utbrister "JAG VILL OCKSÅ RIDA!" så hon hoppar upp på den tredje mannens rygg och jag skrattar tills jag nästan kissar på mig. Vi blir bjuden på efterfest men inser att de var sjukt osköna så vi går hem."

Sandra och Simme: "De lyser på oss"
Jag: "Vilka?"
Dom: "Några fuck offs"
Jag: "Ring dom fuck offs!"


Jag: "Hej du är fin"
Random kille: "Vart ska ni tjejer?"
Sandra: "Vi ska äta följ med!"
Han: "Ja, okej :)"
Jag: "Nej, jag skulle ju bara säga så och så skulle du fortsätta gå!"




Nu ska jag krypa ner i sängen och somna till skön musik i mina öron! Kanske att jag sjunger med i en och annan låt oxå tills jag blir riktigt trött. Godnatt kära ni
Ps. Tanken på en iskall Pepsi just nu är inte att leka med.. Men jag måste sova, får ta det imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0