i feel sorry for you

publicerat: 2011-09-25 » 21:18:07
Godkväll mina fina vänner!
Jag har verkligen inte haft någon lust att blogga i helgen så jag tog någon dag "ledigt" ifrån att göra det. Hoppas ni har haft en bra helg! Min helg har varit allt tror jag. Jag festade lite tillsammans med gamla goda vänner i fredags och hade jätteroligt dock fick jag ångra det lite igår när baksmällan smög sig på mig men det gjorde egentligen inte så mycket. Jag hade en skön dag hemma i sällskap utav min syster och hennes vän, hade maraton med massa Beck-filmer (jag äääääälskar Beck). Och idag? Då har jag varit på långpromenad med Ida ute i det härliga vädret. Det har varit sol och hur skönt som helst. Det har verkligen varit en helt perfekt höstdag idag, love it!! Spenderade kvällen hemma hos mormor tillsammans med släkten, vi åt god middag tillsammans och kvällen har verkligen varit helt perfekt! En awesome söndag med andra ord..




Jag är inte besviken eller arg för egentligen fick jag
ju bara bevisat för mig att jag faktiskt bara hade
fel om dig. Jag känner dig inte. Hoppas bara du inte
gör sådär mot andra utan att det bara var emot mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0