i love clothes

publicerat: 2011-09-21 » 19:03:30
Vad har jag sysselsatt mig med idag då? Förutom mötet imorse så har jag ägnat hela dagen åt att städa i garderoberna. Det tog sin lilla tid (hela dagen) men nu har jag inte ett enda plagg på golvet eller i fåtöljen. Jag har inte heller några kläder jag inte längre använder kvar. Jag rensade verkligen bort allt!! Frågan är bara hur jag ska få in kläderna som ligger i tvättmaskinen och i tvättkorgen in i garderoberna sen?! Platsen finns inte.... Kanske är dags att åka till IKEA snart och köpa någon bra ställning att hänga resten av kläderna på? Men det får bli ett senare moment, haha :)


Att jag har så många skjortor hade jag faktiskt inte en aning om, haha!
Tror det är upp mot 15st höhöö, men jag försöker låta bli att köpa fler ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0