i'm gonna miss you

publicerat: 2011-09-04 » 11:27:55
Okej, idag mår man som förtjänat! Kvällen igår var heeeeelt sjuk och mitt hår är så otroligt fel nu. Det är öl i hela håret ifrån igår. Vi drack aldrig ölen väl inne på krogen utan hade "vattenkrig" med den istället.. Hemma hos Emie hade vi otroligt roligt och trevligt, vi lekte lite galenpanna och grät. Iallafall jag, jag gillar verkligen inte att hon ska flytta. Det gör mig riktigt ont. Men samtidigt är jag så himla glad för hennes skulle för att jag vet hur mycket hon verkligen vill göra det här.








Kommentarer
Postat av: En som gillar att kommentera anonymt men har en blogg också, och samtidigt är jag en person som älskar dig vääääldiiiigt mycket

jag älskar dig!!!! lova att du kommer och hälsar på! <3

2011-09-04 @ 15:48:34
URL: http://eajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0