day 14

publicerat: 2011-09-13 » 21:07:47
Saker jag saknar är att känna mig fri på ett bundet sätt. Att trotsa föräldrar och lärare med dålig attityd och att fnissa med vännerna bakom deras ryggar, hur omoget utav mig det än låter. Den tiden var rolig och väldigt givande. Man insåg vilka ens riktiga vänner var men man levde ändå i nuet tillsammans med så otroligt många fina människor som man idag nästan aldrig träffar. Jag saknar att busa tillsammans med tjejerna, jag saknar pirret i kroppen och fjärilarna i magen jag fick utav alla killar jag gick och blev kär i. Att vara 14 år är en dans på rosor..


Yes det är jag längst till vänster! Haha. Vi var så små

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0