love and other drugs

publicerat: 2011-09-13 » 20:02:51
Just nu sitter jag här i min säng och drömmer mig bort bland rosa moln. Drömmer om en värld bland flygande elefanter som äter regnbågar och bajsar fjärilar. Och när jag sitter på min flygande elefant så kommer vi till en skatt som vi hittade helt utan karta, jag såg krysset! Jag började gräva med min sked som jag hade med mig till min risifrutti.. What the fuck? Närå.. Inte riktigt. Jag och Sofie kom precis hem ifrån ICA, där vi träffade på Adam. Så roligt att vi träffade honom ändå, trots att han inte kunde komma och fika med oss tidigare idag. Iallafall så har vi laddat upp med en himla massa godis nu inför filmen vi ska se ikväll. Vi ska se "love and other drugs" och eftersom vi har en del som ska göras imorgon måste vi sova tidigt ikväll.. Så vi säger godnatt till er redan nu (ska dock hinna att lägga in ett tema-inlägg innan läggdags) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0