mother's little olle

publicerat: 2011-09-22 » 21:53:06
Idag tänkte jag att jag skulle unna mig en datorfri dag och det gick ju rätt bra! Hehe! Sitter alldeles för mycket vid datorn. Så bloggen fick lida lite idag. Istället har jag bara kopplat av och haft en vilodag hemma, så otroligt skönt. Speciellt med tanke på träningsvärken jag hade imorse när jag vaknade. Den gick inte över förrän jag och Ida gick runt frösöberget. Haha, vad har jag gjort under min hemmadag då? Pratade med Sofie i telefonen någon timma, åt middag rätt tidigt (vid 4) och gick ut och powerwalkade med Ida klockan 6. 1 och 1/2 timma senare var jag hemma igen, slängde mig snabbt i duschen och nu ligger jag i sängen. Behöver jag ens nämna att jag dricker te? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0