the photo of us

publicerat: 2011-09-26 » 00:18:44
Nu har jag precis beställt fotoframkallning utav bland annat mina studentbilder. Jag har väntat hur länge som helst med det utan att jag själv ens vet varför, haha, men det ska verkligen bli roligt att ha dom! Så jag får gå på stan nu i veckan och kolla efter några fina ramar och söta fotoalbum jag kan sätta bilderna i. Funderar på om jag ska göra ett stort kollage och sätta upp på väggen.. Men jag har inte bestämt mig än! Har dock en massa bilder kvar att framkalla men jag får ta några bilder i taget. Jag har inte bestämt mig för vilka jag vill ha ännu. Dock skulle jag kunna framkalla alla. Är så roligt att ha till sen när man blir äldre!

Jag har världens bästa vänner, utan att överdriva det minsta! Jag är så glad att jag tror jag spricker!!
Jonathan och Rebecka.. Tusen tack för att ni gjorde min dag extra bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0