the ugly fly flew

publicerat: 2011-09-28 » 23:17:36
Ett bra brevis på att min himmelsäng är användbar! Jag har en otroligt enerverande fluga inne i mitt rum och den har varit här inne hela kvällen. Jag tror den försökte någonting den inte klarar av.. Typ som att tackla omkull mig. Jag driver verkligen inte när jag säger att den har flugit in i mig ca 20 gånger. Att jag behövde resa mig upp för att kriga med den är ju bara cp, haha, men tillslut fick jag nog och försökte verkligen att döda den. Men den var för snabb så jag gick in till min syster och hennes kompis och bad dom hjälpa mig vilket inte gav några resultat det heller mer än att den flög iväg och gömde sig.. Trots att vi stängde in oss i mitt rum lyckades den flyga iväg och gömma sig någonstans där jag inte kan hitta den. Dyker den upp inatt så kommer den iallafall inte kunna komma åt mig mer. Jag kommer stänga in mig i himmelsängen och sova precis som om jag hade varit med i Robinson. Vem vet, jag kanske drömmer om det bara för att det nästan blir till verklighet inatt? Haha!! Det är ju iallafall inte långt ifrån.. Enda skillnaden är väl att jag inte sover utomhus och inte heller på en strand tillsammans med en massa andra. Att jag sover ensam i en säng istället.

Någon annan än jag som tycker att flugor är enerverande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0