this moment

publicerat: 2011-09-09 » 17:16:13
Idag har jag bara tagit det lungt. Legat och kollat klart det sista utav filmen jag kollade på igår innan jag somnade, varit med pappa på Willys och handlat en massa ingredienser till smörgåstårtan jag ska göra ikväll. Vi ska ju fira min 20-års dag imorgon (nu när jag kan äta utav min egna tårta) tillsammans med mamma och släkten ifrån hennes sida. På min födelsedag kom bara mina vänner, farmor och farfar eftersom jag ville fira ordentligt när jag blivit frisk igen

Har knappt ätit någonting på hela dagen, jag glömde helt bort det. Så nu är jag verkligen hungrig! Eller jag var det.. Pappa åkte iväg en sväng och kommer tillbaka om ett tag (vilket betyder mat om mer än en halvtimma) och då passade jag såklart på att småäta. Gud vad han kommer komma på mig, haha.. Jag har en tendens att inte orka maten om jag har ätit någonting innan. Precis som när man var liten, kommer ni ihåg? Du fick inte äta ditt lördagsgodis förren efter middagen för att dina föräldrar visste att du inte skulle orka äta någonting utav maten då? Japp, det är jag än idag! Haha! Men vad gör det om hundra år å andra sidan? Jag åt ju bara lite....


Haha ja.... Jag äter dessa direkt ur burken, flera i rad och utan någonting till


Äntligen är hösten här! Vilket betyder många myskvällar med vänner och tända ljus!

..ingen av mina vänner är här just nu och det är inte heller kväll riktigt ännu, men ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0