every color has its charm

publicerat: 2011-09-21 » 18:53:14
Nu är jag verkligen jättehungrig.. Önskar jag kunde göra någonting som gjorde att det gick fortare att laga maten, men dessvärre så tror jag att jag måste vänta. Stackars pappa, han är nog lika hungrig han och han får stå och laga den. Iallafall så kom jag precis hem. Jag har varit iväg och bokat tid hos frisören, äntliiiiiigen! Mitt hår är så slitet och känns bara riktigt ovårdat. Det var en evighet sedan jag slingade det sist och jag har utväxt ner till kinden typ.. Känns skönt att äntligen få fräscha till det lite, ingenting drastiskt men.. Jag är inte den som vågar prova en massa nya coola frisyrer, och jag har nog redan haft alla möjliga färger i mitt hår. Svart, brunt i olika nyanser, rött, mörkt underhår med slingat överhår och ja you name it! Men jag trivs allra bäst som blondin, kanske för att jag är det i grund och botten?


Jag som svarthårig (december 2006)


Från det svarta till ljusbrunt, tog mig ett halvår att få till (detta var september 2007)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0