we all learn in different ways

publicerat: 2011-09-26 » 23:52:47
Många kvällar framöver kommer se ut ungefär såhär, så detta är bara att vänja sig vid:


Äntligen börjar jag komma någonstans och jag har faktiskt kunnat koncentrera mig så pass bra att jag tycker att det jag läser är intressant, men jag har en del läsning kvar. Tänkte läsa ut boken nu innan jag ska sova eftersom jag lovade mig själv att jag skulle ha läst ut boken minst 1 gång innan jag börjar med körlektionerna och den första är imorgonbitti, sen är dom igång.. Jag vill ju känna mig lite förberedd. Det gäller bara att jag snarast möjligt lyckas lista ut hur jag ska få teorin att bli lika rolig och intressant som själva körningen.. När jag gjort det kommer detta gå som en dans! I hope..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0